Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille ensiarvoisen tärkeää, ja kaikki työmme tähtää siihen lopputulokseen, että rakentamaamme asuntoon muuttava asukas viihtyisi uudessa kodissaan. Haluamme kehittyä rakentajana jatkuvasti, ja yksi tärkeä keino siihen on asiakastyytyväisyyden tutkiminen ja mittaaminen.
JM Suomi on ollut vuodesta 2009 lähtien osana JM-konsernin teettämää asiakastyytyväisyyskysely NKI:tä (NKI = nöjd kund index). Tutkimus kattaa Ruotsissa ja Norjassa lähes koko rakennusalan toimijat, ja Suomessa tuloksemme on täysin verrattavissa naapurimaiden rakennuttajien tuloksiin.
Muuttovaiheessa asiakkaille tehdyssä kyselyssä JM Suomen sijoitukset ovat huippuluokkaa ylittäen toistuvasti koko JM-konsernin tuloksen.
Vuonna 2024 tehdyssä uudisasunnon ostaneiden asiakastyytyväisyyttä mittaavassa EPSI Rating -tutkimuksessa JM Suomi sijoittui ykköseksi sekä tuotelaadussa, suunnitteluindeksissä että kestävyysindeksissä. Tutkimukseen osallistuneet olivat vuonna 2023 uudisasunnon ostaneita henkilöitä.